AMBASADOR MARKI MAC
Dr Aleksandra Piotrowska jest uznanym psychologiem dziecięcym o specjalizacji szkolnej, wykładowczynią Uniwersytetu Warszawskiego.
Historia Grupy MAC S.A. sięga 1989 r., kiedy to w Kielcach dr Czesław Cyrański wraz ze swoimi synami, Mariuszem i Adamem, założyli oficynę wydawniczą MAC Edukacja. To właśnie od pierwszych imion jej założycieli – Mariusza, Adama i Czesława – pochodzi nazwa popularnego wydawnictwa – MAC, którą wymawiamy po polsku mac (nigdy mak).
W ciągu 35 lat małe, rodzinne wydawnictwo przerodziło się w jednego z największych wydawców edukacyjnych w Polsce, będące dzisiaj liderem w wychowaniu przedszkolnym i jednym z liderów w edukacji wczesnoszkolnej.
Pomimo długiej historii i licznych zmian w branży edukacyjnej, wydawnictwo nadal pozostaje rodzinną firmą ze 100-procentowym polskim kapitałem. Sukces wydawnictwa został dostrzeżony i nadal zwraca uwagę mediów i środowiska. W 2019 roku otrzymaliśmy takie nagrody, jak: wyróżnienie w konkursie „Orły” tygodnika „Wprost”, „Gazelę Biznesu” dziennika „Puls Biznesu” czy „Świętokrzyski Diament” w uznaniu za tworzenie miejsc pracy dla mieszkańców regionu.
W 30-lecie rozpoczęcia polskiej transformacji otrzymaliśmy w Warszawie z rąk redaktora naczelnego dziennika „Rzeczpospolita” cenne wyróżnienie w uznaniu za rozwój naszej firmy. Znaleźliśmy się w wyjątkowym gronie „30 polskich firm na 30-lecie” dziennika.
#wybierajpolskieprodukty – Dziękujemy!
POLSKI WYDAWCA
Na okładkach naszych publikacji posługujemy się logo Polski Wydawca od 1989 r. Symbol pełni funkcje wizerunkowe, podkreśla rzetelność i profesjonalizm polskiej marki. Jako firma rodzinna jesteśmy dumni ze 100% polskiego kapitału i mamy nadzieję, że świadomy wybór produktów polskich marek i patriotyzm konsumencki jest ważny nie tylko dla nas, ale także dla naszych klientów.
Dr Czesław Cyrański i Adam Cyrański - założyciele wydawnictwa